close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

נהריה מתחדשת – תנופת בנייה והגעה של זוגות צעירים

מערכת שורשכד טבת, תשפב28/12/2021

לעיר נהרייה הייתה לאורך שנים רבות תדמית של עיר נופש וזאת לאור חוף הים היפהפה ובתי המלון לאורך קו החוף. בשנים האחרונות כל מי שעובר ברחובות העיר רואה כיצד נהריה מתחדשת – תנופת בנייה והגעה של זוגות צעירים

תגיות:
צילום: freepik

היופי של נהריה המערבית
חוף הים הארוך של נהריה הוא אחד היפים בארץ והוא מגיע עד אכזיב שהוא חוף יוצא דופן ולכן סוחף אליו מבקרים רבים בכל שנה. לאחרונה מוקמים כמה פרויקטים חדשים של דירות בצפון מערב נהריה, בשטחים שקרובים לגבול בין נהריה לאכזיב. מבנים רבים מהם ממוקמים קרוב מאד לחוף הים ולכן אפשר במרחק הליכה להגיע לחוף הים וליהנות הן מהחוף והן מהמים הנפלאים.

בנוסף למבני הדירות, נבנים גם מיזמים של בתים מדהימים לאורך החוף עד אכזיב, בסמוך לאזור שבו נבנית הטיילת החדשה של העיר. מדובר בבתים בשטח נרחב וסביבם חצרות גדולות, עבור

גינות מטופחות.

השכונות החדשות בצפון מזרח העיר
שכונות חדשות נבנות גם בצפון מזרח העיר ויש בהם בניינים רבי קומות וגם בנייני בוטיק עם היצע נרחב מאד של דירות בנות 5-4 חדרים וגם דירות גן בגדלים שונים, דירות מיני פנטהאוז ופנטהאוזים מרהיבים. כאן אפשר למצוא דירות למכירה בנהריה של דירות קטנות וגם גדולות. רבים מתושבי השכונות הללו הם זוגות צעירים שעברו אליה לפני כמה שנים ולאור שביעות הרצון שלהם, הם החליטו לעבור לדירה גדולה יותר בתוך שכונה זו, כדי להישאר בסביבת מגורים זו ללא יצירת שינויים במסגרות החינוכיות של הילדים.

לגור במרכז נהריה
נהריה נמצאת בתנופת התחדשות מאסיבית. בכל אחד מהרחובות שממוקמים משני צדי הגעתון אפשר לראות בניינים חדשים שקמו במקום מבנים ישנים שנהרסו. כך אפשר למצוא דירות קטנות של שלושה חדרים וגם דירות גדולות של 5-4 חדרים בכל הרחובות במרכז העיר, כמו לדוגמה ברחוב הרצל, רמז, סוקולוב, וויצמן ועוד.

זוגות צעירים קונים דירות בנהריה
זוגות צעירים רבים המגיעים מהישובים הסמוכים לנהריה או ממרכז הארץ, בוחנים את כל האפשרויות הקיימות ומחליטים אם הם מעוניינים לגור בשכונות המערביות, המזרחיות, במרכז העיר, בנהריה הירוקה, בשכונת אריאל שרון, או בשכונות אחרות.

לאור ריבוי הפרויקטים המבחר הוא גדול ועם המעבר לנהריה רבים מהזוגות מעדיפים לגור בדירות גן שיש בהם חצר גדולה וכך כל בני המשפחה יוכלו ליהנות מגינה הגדולה והמון מקום למשחק ולמנוחה. או לחלופין דירה בקומה גבוהה שרואים ממנה את הים, כך נהנים מהנוף היוצא דופן וגם מהאוויר הצח בסביבת הים.

המעבר צפונה
הרצון בשינוי מחלחל אצל זוגות צעירים ואפשר לראות כי רבים מהם רכשו דירות במרכז העיר ואחרים ביצעו צעד דומה במזרחה או במערבה של העיר והם נהנים מהשינוי המהותי שהם ביצעו בסביבת המגורים.

 

הוסף תגובה
צילום: freepik
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה